هنرستان کاردانش تلاشگران شهرستان میبد یزد

رشته های مختلف فنی

دانش آموزان پر انرژی شاداب با انگیزه و مسولین دلسوز - ورود سریع به بازار کار - جذب در مراکز فنی شهرستان و استان + پر کردن خلا نیاز به کادر فنی کارآمد بومی + آخر معرفت

نکات مشاور محترم در جلسه اولیاء و مربیان

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ب.ظ

    در تاریخ یکشنبه  1393/7/27 اولین جلسه اولیاء و مربیان هنرستان کار و دانش تلاشگران میبد تشکیل شد. در این جلسه که با آیاتی از کلام الله مجید شروع شد پس از قرائت سین برنامه توسط یکی از دانش آموزان، معاون محترم پروشی ضمن خیر مقدم برخی از توانایی ها و همچنین ویژگی های مثبت دانش آموزان این هنرستان را ذکر نمود و ازجمله به فاصله نزدیک این دانش پژوهان با بازار کار صنعت در شهر صنعتی میبد اشاره گردید.

    در ادامه مشاور محترم  جناب آقای زارع نکات ارزشمندی در باب مسائل مرتبط را بان نمودن. در راهکاکارهای پایان مدیر محترم آموزشگاه نکات کلیدی و مشکلات و همچنین راه های مشارکت و تعامل اولیائ محترم با آموزشگاه را گوشزد کرند.

  در پایان نمایندگان اولیاء انتخاب و معرفی شدند. در خاتمه اولیای گرامی از کارگاه جوش و قسمت های مختلف کارگاه بازدید به عمل آوردند.





موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۲۷
هنرستان فنی تلاشگران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی