هنرستان کاردانش تلاشگران شهرستان میبد یزد

رشته های مختلف فنی

دانش آموزان پر انرژی شاداب با انگیزه و مسولین دلسوز - ورود سریع به بازار کار - جذب در مراکز فنی شهرستان و استان + پر کردن خلا نیاز به کادر فنی کارآمد بومی + آخر معرفت

پای درددل های دادستان شهرستان میبد

يكشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۰۸ ب.ظ

در اولین  روز از دهه مبارک فجر جلسه اولیاء محترم داش آموزان در محل هنرستان تلاشگران میبد تشکیل شد. مهمان ویژه این همایش حجه الاسلام والمسلمین فانعی دادستان محترم میبد بودند.

در این نشست به موارد ذیل در باره درباره جلوگیری جرم پرداخته شد: 1- وجود دین در خانواده از عوامل مهم جلوگیری از جرم است.رابطه مناسب والدین با هم و والدین با فرزندان  از این موارد است.از نقشه های دشمن ابتذال و حریم شکنی در خانه بیان شد و بر این نکته تاکید شد که محرم بودن مادر و پدر و خواهر و برادر دلیل نمی شود آنها در برابر دختر و پسر و خواهر و برادر جوان با غرایز جوانی با هر لباسی ظاهر شوند و البته اگر فرزندان واکسینه نباشد، منحرف می شود.

همچنین در باره دقت در سرویس آمد و شد، توجه نکردن به پیامک های نامناسب، دقت در دعوت هایی که به جشن تولد ها می شود، عقد دختر به مذاهب دیگر و... نیز توصیه و اخطار هایی مناسب و اثر گذار بیان شد که مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی