هنرستان کاردانش تلاشگران شهرستان میبد یزد

رشته های مختلف فنی

دانش آموزان پر انرژی شاداب با انگیزه و مسولین دلسوز - ورود سریع به بازار کار - جذب در مراکز فنی شهرستان و استان + پر کردن خلا نیاز به کادر فنی کارآمد بومی + آخر معرفت

۵ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

در راستای مشورت در زمینه های مختلف از جمله بهبود وضعیت آموزش، انظباط دانش آموزان ، بهبود کارگاه و وضعیت آن، و موارد مرتبط با امور پرورشی دانش آموزان جلسه شورای کادر اداری هنرستان تشکیل گردید و هکاران محرم از تجربیات و نظرات یکدیگر بهرمند شدند.






۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۸
هنرستان فنی تلاشگران

با حضور همکاران محترم جلسه شورای دانش آموزان برگزار شد. مهمان ویژه ی این جلسه آقای موحدی فرد ،مدیر محترم آموزش و پرورش میبد بودند. در این جلسه ضمن تبادل نظر ، طرفین هر کدام نظرات و دید گاه های خود را مطرح نمودند و در کل جلسه مفیدی بود و در پایان نیز از همکاران و مهمانان گرامی پذیرایی به عمل آمد.





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۳۶
هنرستان فنی تلاشگران

در آماده سازی زیرساخت پارکینگ همه کمک کردند.






 اگر میخواهی ادامه عکس ها رو ببینی روی ادامه مطلب کلیک کن

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۷:۱۲
هنرستان فنی تلاشگران

   با همکاری مدیر محترم،مشاور  و معاون پرورشی و دیگر همکاران جلسه اولیا، و مربیان با حضور حد اکثری خانواده ها برگزار شد و اعضاء اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۷:۰۸
هنرستان فنی تلاشگران

با همکاری و پیگیری مشاور محترم آموزشگاه جناب  آقای زارع ، جناب آقای طالبی نکات ارزشمندی در باره مضرات اعتیاد، را ه های پیشگیری و مهارتهایی همچون نه گفتن را آموزش دادند که مورد استقبال دانش آموزا قرار گرفت.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۶
هنرستان فنی تلاشگران