هنرستان کاردانش تلاشگران شهرستان میبد یزد

رشته های مختلف فنی

دانش آموزان پر انرژی شاداب با انگیزه و مسولین دلسوز - ورود سریع به بازار کار - جذب در مراکز فنی شهرستان و استان + پر کردن خلا نیاز به کادر فنی کارآمد بومی + آخر معرفت

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۴ ثبت شده است

جمعه 1394/1/28 رفتیم اردو . بچه های طرح صالحین، چند تا از دانش آموزای فعال و تعدادی از همکاران محترم. کوهنوردی، کاهو و شیره، ناهار، نماز، ... آشپزی هم با خود بچه ها بود. از تصمیم گیری در شورای دانش آموزی تا اجرا .

















۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۳۸
هنرستان فنی تلاشگران

با همکاری متقابل سپاه پاسداران و بسیج و آموزش و پرورش، رفتیم میدان تیر. 8 نمره از درس آماده دفاعی هم مال همین دوره است . آقایان ساجدی ، زارعی ، آقایی ، جلیل ، دهقانی و عبدالحمیدی مربی گرامی، جمع دانش آموزان را همراهی کردند. جای شما خالی!


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۶
هنرستان فنی تلاشگران


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۱۴
هنرستان فنی تلاشگران


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۱۱:۰۶
هنرستان فنی تلاشگران

دانش آموزان هنرستان تلاشگران میبد در سیزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرستان های شاخه کار و دانش استان یزد در سال تحصیلی 94-1393 زیبا درخشیدند. 

محمدرضا مظفری در رشته برق صنعتی و ابوالفضل زارع در رشته جوشکاری حائز رتبه ممتاز شده، راهی مرحله کشوری شدند. این عزیزان از طرف آموزش و پرورش میبد و آموزشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۴ ، ۰۹:۳۰
هنرستان فنی تلاشگران

  در تاریخ 17 فروردین امسال عملیات خاکبرداری در ضلع غربی هنرستان تلاشگران میبد آغاز شد. این عملیات از آنجا که مقدمه گود برداری و شروع کار دیوار گذاری غرب هنرستان می باشد. این هنرتان از آغاز ساخت تاکنون طی سالیان متمادی ( از 1375 تا 1394 ) فاقد دیوار در ضلع غربی است.

موضوع دیگر آنکه ضلع شرقی که حد مشترک هنرستان پسرانه تلاشگران با دانشکده فنی دختران می باشد تا کنون فاند هرگونه دیوار و حائل می باشد!!.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۴۱
هنرستان فنی تلاشگران

جای شما خالی.. بچه های تلاشگران با مدیرشون ( اقای مهندس خلیل مهدوی) و یکی از معلما (آقای زارعشاهی)رفتن امامزاده میرشمس الحق (ع) و یک دل سیر با اونا درد دل کردند. دعای توسل در فصل بهار و کنار شهدای گمنام و تو امامزاده. 



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۴ ، ۱۲:۲۶
هنرستان فنی تلاشگران